Cumu mantene u winch elettricu?

Per utilizà u winch, avete bisognu di sapè cumu si mantene ogni ghjornu.In u cuntenutu seguente, l'editore descriverà u metudu di mantenimentu di u winch elettricu in dettaglio:
www.jtlehoist.com

1.Under cundizioni di u funziunamentu nurmali, overhaul deve esse realizatu à intervalli rigulari (circa un annu o cusì) o rivisione dopu à un periodu di custruzzione, è i cuscinetti purtatu è altre parti vulnerabile deve esse rimpiazzati.

2.During u funziunamentu di u palancu custruzzione, osservà è verificate a funzione è usu di freni, embrague è stoppers in ogni mumentu, è troubleshoot in tempu.

www.jtlehoist.com

3.The pala elettricu ùn deve esse usatu per un longu tempu.Quandu hè riutilizzatu, deve esse realizatu secondu u parancu di custruzzione di novu installatu o u metudu di ispezione è prova dopu a revisione.Quandu u palazzu di custruzzione hè trasportatu è mantinutu, deve esse postu in un locu seccu, è ogni parte deve avè boni misure anti-umidità è anti-corrosione.

www.jtlehoist.com

4. Duranti u prucessu di disassembly è assemblea, attenti à ùn bruise a superficia di accoppiamentu, verificate l'usura di a superficia di attritu, a cundizione di ogni ingranaggio, u cuscinettu, a cundizione d'usura di ogni parte rotante, a parte di accoppiamentu è a cundizione di u cumpunenti ilettricu, etc. S'ellu affetta l'usu di a macchina, deve esse rimpiazzata in tempu.


Tempu di Postu: Nov-02-2022