Cumu disassemble è riparà bè u parancu à corda elettrica?

U parancu elettricu à corda di filu hè un equipaggiu di sollevamentu pesante cù una larga gamma di usi, è hè adattatu per u funziunamentu à alta velocità.Hè durable, hà un ciculu di funziunamentu longu, è hè relativamente simplice di mantene, ma esige inspezione regulare è mantenimentu da u persunale. In l'usu di paranchi elettricu à corda di filu, u prublema di dimensione serà evitata durante l'usu.Per evità grandi è picculi prublemi in a vita di ogni ghjornu, avemu da fà.
www.jtlehoist.com

Se u parancu elettricu à corda guasta anormalmente, prima tagliate l'alimentazione, svitate e trè viti nantu à a barra di supportu di u coperchiu di l'estremità quadrata di u mutore, è dopu scollegate u coperchiu di u mutore, caccià l'accoppiamentu internu di u tamburu. è verificate se l'accoppiamentu ùn hè micca S'ellu hè usuratu, utilizate a pinza per circlip per caccià u circlip di posizionamentu di u cuscinettu in a bobina, vultate u corpu di a cassa di riduzzione in l'altu, aduprate una verga di ferru adattata contr'à l'arbulu longu di u corpu di scatula, punch ligeramente, punch down the long shaft, è verificate Sia u long shaft o bearing hè guastatu, s'ellu hè dannighjatu, deve esse rimpiazzatu cù un novu, è poi a crowbar pò esse siparata da a piastra laterale per disassemble.

www.jtlehoist.com

Verificate se l'ingranaggio è u cuscinettu sò purtati, è dopu reinstallà dopu à rimpiazzà u novu. Chì ghjè u mutivu di u funziunamentu anormale di u mutore di pala elettricu CD-1 di corda di filu di tipu o un sonu di ronzio? Se u frenu hè troppu strettu o chjusu, aghjustate u frenu in u tempu, è verificate s'ellu l'alimentazione elettrica o a scatula di junction hè in bonu cuntattu in u tempu se una certa fase di l'alimentazione hè tagliata.

www.jtlehoist.com

Quandu u parancu elettricu ùn hè micca carica, u mutore ùn principia micca o a bobina ùn gira micca quandu u mutore gira?

Se l'alimentu ùn hè micca cunnessu bè, verificate l'alimentazione è a linea di cuntrollu in u tempu, è rimpiazzà l'accoppiamentu se l'accoppiamentu hè usu.Quandu u palazzu elettricu solleva oggetti pesanti, u frenu falla o u frenu scorre assai.Chì ci hè?

Sì i pasticci di frenu sò usurati o i pasticci di frenu diventanu untuosi, rimpiazzate o pulite i pasticci di frenu, aghjustate a liberazione di i freni è rimpiazzà a molla di pressione di u frenu quandu a molla di pressione falla.

Chì ghjè u prublema cù u sonu anormale di a scatula di cambio di bobina?

L'ingranaggi o i cuscinetti sò danneggiati, a scatula di trasmissione hè corta di oliu, u buffer di accoppiamentu hè purtatu, verificate in u tempu è rimpiazzà i pezzi.


Tempu di Postu: 01-Nov-2022