Chì sò e precauzioni per l'usu di l'elevatori di magneti permanenti?

Cù l'accelerazione cuntinua di a produzzione è u ritmu di vita di e persone è a migliione di i requisiti di efficienza di u travagliu, i requisiti per e cose di produzzione sò spessu più alti.Da questu, una varietà di cose d'alta efficienza sò state derivate, cum'è elevatori magnetichi permanenti portatili.
www.jtlehoist.com

L'anellu di elevazione di stu tipu di jack hè fattu di un prucessu di cromatura d'alta resistenza, chì hà una forte capacità portante, è in u prucessu di funziunamentu, pò elevà oggetti pesanti cum'è piastre d'acciaio senza u sustegnu di l'electricità o altre putenza. fonti.

A cosa più impurtante hè chì perchè u jack portatile hè chjuca in struttura, forma compacta, pesu ligeru, faciule d'utilizà è faciule d'operà, hè sopratuttu adattatu per manighjà pezzi chjuchi cum'è lame di sega circular è picculi strumenti abrasivi.Puderà facilmente compie l'aspirazione è u scaricamentu di i materiali.

www.jtlehoist.com

In generale, un ascensore cù una carica standard naziunale di 100 kg pesa 6 catties, mentre chì un ascensore cù una carica standard naziunale di 200 kg pesa 8 catties.Ancu una zitella chjuca pò purtari l'elevatore magneticu permanente.arrizza ti.

Per quessa, stu lifter di magnete permanente portable hè più cumuni in picculi attellu, attellu è altri lochi d'usu, è hè diventatu un strumentu utile per l'operatori.

www.jtlehoist.com

1. Quandu a temperatura di a piastra d'acciaio supera i 60 ° C, l'operazione di elevazione deve esse fermata immediatamente, perchè a temperatura troppu alta pruvucarà a demagnetizazione di a grua di magnete permanente, chì affettarà a so forza magnetica è pruvucarà a caduta di a piastra d'acciaio durante l'usu. .

2. Durante u prucessu di elevazione, hè strettamente pruibitu per u persunale irrilevante di stà è marchjà avanti è avanti in a parte bassa di a grua di magnete permanente è a piastra d'acciaio, per prevene accidenti durante u prucessu di elevazione è causanu troppu ferite persunale. .

3. Quandu i sustanzi irrilevanti, cum'è a polvera è i detriti, appariscenu nantu à a superficia di aspirazione, a forza di mantene trà u jack è l'azzaru serà ridutta, è hè faciule fà chì l'effettu di a tenuta d'acciaio sia inestabile o caduta.

4. Dopu avè usatu l'elevatore magneticu permanente, deve esse guardatu in un locu seccu è ventilatu in u tempu per impediscenu l'ambienti umidi di affettà i so materiali esterni.


Tempu di posta: 04-Jan-2023