Cume sceglie l'equipaggiu di elevazione ghjustu in Cina

Panoramica: L'equipaggiu di elevazione si riferisce à qualsiasi equipamentu chì hè adupratu per elevà carichi pesanti.A scelta di l'attrezzatura di rigging è di sollevamentu ghjustu assicura chì u vostru locu di travagliu hè sicuru è sicuru.

1, Hè impurtante, quandu fighjulendu tippi d'equipaggiu di elevazione, per esse cunfidenti chì site capaci di trattà bè u compitu di elevazione chì avete.

https://www.jtlehoist.com/chain-sling-hook-lifting-sling-ring-iron-chain-crane-chain-hoist-chain-traveling-crane-hook-lifting-tool-product/https://www.jtlehoist.com/mini-wire-rope-chain-electric-hoist-winch-with-hand-control-wireless-remote-control-100-1000kg-product/https://www.jtlehoist.com/germany-style-winch-type-hoist-lifting-motor-multifunctional-electric-hoist-200kg-1000kg-product/

Tipi di apparecchi di elevazione:

Brache di catena è raccordi

Gru per l'esterno / per interni

Corda di filu è brache di corda di filu

Blocchi di catena di elevazione generale

Catene

Cinture e cinghie tonde

Equilibrati di primavera

Pattini à rulli di carrettu di carica

https://www.jtlehoist.com/lifting-mini-crane-for-house-construction-building-200kg-500kg-1000kg-product/https://www.jtlehoist.com/lifting-mounted-hydraulic-mini-electric-pick-up-truck-crane-500kg-1000kg-product/https://www.jtlehoist.com/chain-block-chain-hoist-manual-portable-mini-chain-hoist-1t-2t-3t-5t-product/

2, L'equipaggiu di elevazione deve esse forte, durable è adattatu per l'usu prupostu.In listessu modu, a carica è tuttu ciò chì hè attaccatu à questu deve esse adattatu è di forza adatta.

3, L'equipaggiu di elevazione, cumpresi l'accessori, deve esse marcatu visibilmente cù l'infurmazioni appropritate per esse cunsideratu per u so usu.

4, I travaglii di elevazione devenu esse pianificati, survegliati è eseguiti in modu sicuru da e persone chì sò competenti per fà.

5, Se l'attrezzatura di elevazione deve esse usata per a prima volta, allora deve esse esaminata currettamente da una persona cumpetente dopu a stallazione, ma prima di esse messa in serviziu.

6, Hè cunsigliatu di utilizà l'attrezzatura chì pò trattà di più pesu di quellu chì applicà, perchè evità ogni dannu quandu si aghjunghjenu pesi involontari.

 

Perchè sceglie Hebei jingteng hoisting Machinery Manufacturer Co,.Ltd?

Semu una di e cumpagnie principali per l'ispezione, a prova, a verificazione è a certificazione di tutti i tipi di gru, di elevazione è di l'equipaggiu di elevazione.Pudemu offre diverse attrezzature di elevazione, cum'è gru mobili, paranchi elettrici portatili, gru di mutore, assai altri equipaghji vitali.

A nostra pulitica hè di furnisce l'equipaggiu di elevazione è di sicurezza di alta qualità à individui o cumpagnie in ogni locu in u mondu à un prezzu competitivu.Una cosa per assicurà prima di cumprà l'equipaggiu di elevazione ghjustu hè di cunsiderà, i fornitori di l'equipaggiu di elevazione in Cina cum'è Hebei jingteng hoisting Machinery Manufacturer Co,.Ltd, chì sò stati offre servizii d'alta qualità.

Tags: Fornitori di l'equipaggiu di elevazione in Cina

Classificatu in: Attrezzatura di elevazione

Stu post hè statu scrittu da Hebei jingteng hoisting Machinery Manufacturer Co,.Ltd


Tempu di post: Dec-20-2021