L'attenzione à i dettagli rende l'usu di u carrettu di carica più sicuru!

www.jtlehoist.com/cargo-trolley

L'usu di carretti di carica hè inseparabile da a terra.Se i roti di gomma PU sò usati, a terra generale pò esse usata, ma attente à a pulizia di a terra prima di l'usu.

S'ellu hè una rota d'acciaio, i bisogni di a terra sò relativamente alti, è alcuni necessitanu Per riduce i danni di l'attrito, a terra prutetta deve esse cuperta cù piastre d'acciaio, altrimenti i roti d'acciaio dannu seriamente a terra.

www.jtlehoist.com/cargo-trolley

In più, in termini di carichi, per via di a superficia stradale o anguli irregolari, ci sarà una portata irregolare di e roti.Hè ricumandemu chì a mità di a carica nominale deve esse aduprata à a fine quandu si move, chì pò migliurà a vita di serviziu di l'arnesi in muvimentu.Cunduce lentamente durante u prucessu di muvimentu.Siccomu l'equipaggiu chì generalmente usa u mutore di l'ughjettu pisanti hè relativamente grande, duvete attentu à caminari lentamente durante u prucessu di muvimentu è di guida.

www.jtlehoist.com/cargo-trolley

Infine, s'ellu ci hè una seccione di strada chì deve esse girata durante u prucessu di muvimentu, fate attenzione à a relazione trà u pesu di u picculu trolley è a so carica nominale, fate attenzione à u cuntattu trà a superficia stradale è u picculu trolley, è guidà pianu pianu.


Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022