Sè a grua Material Lifting esse saldata da sè stessu, ùn cumprà micca?

https://www.jtlehoist.com/lifting-crane/

A forma è a struttura di a mini gru di paracadu hè assai simplice.I tecnichi cù certe cumpetenze di pruduzzione si dumandavanu s'ellu puderia saldà una gru elettrica per l'usu in casa, solu uni pochi di tubi d'acciaio ?

Allora una piccula gru di scimmia pò esse fatta da sè stessu?

Cum'è un picculu fabricatore di macchine di elevazione di materiale di custruzzione, ricordu à tutti di ùn saldare micca a gru da sè stessu.Perchè dici cusì ?

1, A grua hè divisa in parechji pesi, cum'è 200 kg, 300 kg, 500 kg è 1 ton.

2. Ogni scaffale hè diversu.U pesu di u scaffale hè chjucu, a pipa d'acciaio hè magre, a basa hè coherente, è l'altezza da a terra hè ancu alta.A macchina di elevazione di materiale di custruzzione di 1 ton hà una altezza relativamente chjuca da a terra è una basa grande, cusì u centru di gravità serà assai stabile.

3. U disignu di ogni mini macchina di elevazione di materiale di custruzzione hà una certa proporzione di dimensione, ùn hè micca simplice quant'è a saldatura di uni pochi di tubi d'acciaio.

Dunque, ùn deve micca aduprà da sè stessu.In casu di un rollover, perderà assai.

Quandu s'utilice una macchina di elevazione di custruzzione, certe regule deve esse seguite per pudè esse usata in modu sicuru.


Tempu di Postu: Apr-06-2022