Cosa hè un parancu elettricu multifunzione?

U parancu multifunzione hè generalmente utilizatu per l'elevazione.Pò esse cunsideratu cum'è un tipu di pala elettricu.Pò esse usatu in terra o in l'aria.Ci hè parechje specificazioni è mudelli, chì varieghja da 300-1000lg.Ci sò dui voltages, unu hè 220V electricità domestica, è l 'altru hè 380V electricità industriale.Fighjemu.
Motore: insulazione di classe E, pacchettu di filu di rame puru 100%, cunchiglia di metallu d'aluminiu, senza difetti di coghju di ferru.A cunchiglia di metallu d'aluminiu hà una dissipazione rapida di u calore, chì aumenta assai l'efficienza di travagliu è a vita di serviziu di u mutore.
Cornice di fissazione di u corpu: Una cornice di fissazione multifunzione formata da una piastra d'acciaio d'alta qualità per stampa, chì pò esse stallata nantu à appiccicazioni, elevatori è travi d'acciaio.
Fissazione di corda di filu: L'aggiunta di viti -PT à a bobina hè una misura di sicurezza in più cà u metudu generale di fissazione di corda di filu.
Modu di trasmissione di bobina: Questa serie di struttura adopta l'ingranaggio planetariu è u fogliu di trasmissione per guidà direttamente a bobina, chì pò rimpiazzà simplicemente è convenientemente a corda o cambià a direzzione di a corda.
Freno a ventosa: sò aduprate ventose d'alta tecnulugia, chì anu una bona prestazione di frenu, longa vita, stabilità è struttura simplice.Ùn ci hè micca bisognu di aghjustà a liberazione di u frenu.
Gearbox: Fattu di ghisa duttile FCD-45, hà una forte duttilità è ùn hè micca faciule da rompe.Hè trattatu da a machinazione di cumposti di computer CNC, cù alta precisione è bassa resistenza.
Ingranaggi di trasmissione: trattatu termicamente cù acciai speciali di prezzu altu.Struttura solida, senza cuscinetti d'oliu in set, resistente à l'usura, durable è longa vita.
Ingranaggi planetari: L'ingranaggi sò trattati termicamente è trattati cun alta precisione, è anu una resistenza unica à l'usura.Ogni ingranaggio hè supportatu da cuscinetti.
Cuscinetti d'alta qualità: cuscinetti novi di alta qualità sò selezziunati in a scatula di ingranaggi, chì anu una longa vita di cuscinetti, bassa resistenza è sonu di trasmissione bassu.


Tempu di Postu: Nov-08-2022