Chì ghjè l'intruduzioni di un parancu elettricu portatile?

www.jtlehoist.com

I Paranchi Elettrici è i Carrelli Elettrici sò imballati rispettivamente.Prima, verificate se a quantità di u parancu s'accorda cù u numeru di unità in fattura è s'ellu ci sò danni accaduti da u trasportu di imballaggi anormali.Inoltre, Verificate a targhetta è vede s'ellu a capacità nominale, a velocità di elevazione, l'altezza di elevazione, a velocità di viaghju in croce è ancu l'alimentazione elettrica hè standard.Verificate se i viti di u set di ganci superiore sò allentati è se e catene sò annodate è torciate.

www.jtlehoist.com

Capacità di carica di 1100 lbs: U parancu elettricu cù u cable di filu d'acciaio galvanizatu, chì pò alzà o trainà finu à 1100 lbs, è u mutore tuttu di rame cù 1500 W di alta efficienza di travagliu.Velocità di elevazione: 16 ft/min.Altezza di elevazione: 25 ft.

Conveniente è Portable: Scatola di ingranaggi d'aluminiu d'alta resistenza, facendu a dissipazione di calore di l'elevatore più veloce.Stu winch parancu hà una taglia compacta, pisendu circa 22.05 lbs.U manicu di gomma molle hè resistente à l'usura è antiscivolo.

www.jtlehoist.com

Prutezzione di sovraccarichi: L'interruttore di limitu si ferma automaticamente per priservà l'elevatore quandu sopra u pesu limitu o a pusizione.I ganci superiori è inferiori fatti di forgiatura d'acciaio ponu girà 360 gradi, è u disignu di a serratura di sicurezza a rende più sicura è anti-caduta.

Usi versatili: u nostru arganu elettricu portatile hè perfettu per i travaglii di sollevamentu è rimorchiu di l'equipaggiu, adattatu per l'usu esterno è interni, cum'è fabbriche, magazzini, garage, cantieri, etc.

A distanza trà u roller è u fondu di a pista deve esse aghjustata à 4 mm.A manera di l'aghjustamentu hè sguassate i noci di u rollu è move u rullu, stringhje i noci dopu chì a liberazione hè à u standard.


Tempu di Postu: Nov-03-2022