Chì ghjè u scopu di l'ispezione di terze parti di l'equipaggiu di elevazione?

https://www.jtlehoist.com

Ispezione di terzu partitu di l'equipaggiu di elevazione

L'agenzia d'ispezione di terze parti implicata in l'equipaggiu di sollevamentu deve assicurà chì l'ufficiale d'ispezione implicatu in l'equipaggiu di elevazione cunsiderà i seguenti prima di eseguisce l'ispezione di terze parti di l'equipaggiu di elevazione.

I servizii d'ispezione di terze parti di l'equipaggiu di elevazione sò aduprati in e tappe seguenti

Durante a fabricazione

Ispezione Finale (Dopu à u Cumpiimentu di a fabricazione è l'assemblea)

Ispezione in u serviziu

Ispezione di l'equipaggiu di elevazione dopu a riparazione è a manutenzione.

https://www.jtlehoist.com

Scopu di l'ispezione di terze parti di l'equipaggiu di elevazione

L'attrezzatura di sollevamentu hè aduprata per l'elevazione di carichi pesanti Se l'equipaggiu ùn hè micca adattatu per u scopu, pò causà perdite enormi - vale à dì fatalità, perdita di pruprietà / dannu di prudutti / equipamentu, ecc.

Dunque, cunsiderendu u Rischiu potenziale sopra, l'urganizazione cù l'equipaggiu di sollevamentu vulete assicurà chì l'equipaggiu di elevazione sò adattati per l'usu.

Allora chì l'agenzia d'ispezione di terze parti sò aduprate per i servizii d'ispezione.

 

Specificazioni di l'equipaggiu di elevazione

Parechje specificazioni IS sò dispunibuli per diversi tipi di Attrezzatura di Lifting - L'Agenzia di Inspeczione di Terza Parte pò riferite è sviluppà a so propria ispezione QAP è Train to Inspecting Officer è hà sviluppatu a Lista di Verificazione Standard di Inspeczione per Ogni tipu d'Apparecchiatura di Lifting.

Manuale di specificazione di fabricazione è di l'equipaggiu di elevazione - pò ancu esse riferitu è ​​cunnessi cù a specificazione IS.Cusì chì l'agenzia d'ispezione di terze parti hà una lista di cuntrollu di inspezione di sonu prima di eseguisce l'equipaggiu di elevazione d'ispezione.

https://www.jtlehoist.com

 

Ispezione generale è prova di l'equipaggiu di elevazione

 

Alcune di l'ispezione è a prova più cumuni per l'equipaggiu di elevazione sò furnite quì sottu (ma questu ùn hè micca limitatu).I requisiti di ispezione ponu esse cambiati casu à casu.Chì pò esse riferitu u cuntrattu trà l'urganizazione di u cliente è l'agenzia d'ispezione di terze parti in Cina.

 

Test NDT

 

Corrente di Foucault

 

UTM

 

Test di particelle magnetiche

 

Test di carica

 

Pruva di Bolt

 

Ispezione visuale

 

Test Funzionale

 


Tempu di posta: 09-09-2022