Chì sò e Regoli per l'usu è l'ispezione di rutina di a catena di elevazione

https://www.jtlehoist.com/lifting-chain-tools/

I catene di elevazione sò generalmente aduprate solu per l'elevazione, l'elevazione è u trasportu di merchenzie.Tali prudutti sò l'operatori di l'utensili spiciali duveranu avè una certa cunniscenza di u funziunamentu, è duverebbe avè una cunniscenza dettagliata di e prucedure di u funziunamentu di u rigging.I reguli di u funziunamentu è i rigulamenti deve esse leghjite cù cura quandu si usanu tali strumenti per a prima volta.

U rigging di a catena generale di elevazione hè di 80 gradi, chì sò divisi in rigging di catena à un limbu, rigging di catena à doppia limb, rigging catena à trè membri, rigging catena à quattru arti è altri tipi.Ganci di cunnessione, etc.

https://www.jtlehoist.com/lifting-chain-tools/

Regoli per l'usu di l'arretramentu di l'arza

1. L'operatore deve portà guanti protettivi prima di l'operazione.

2. Confirmate chì u pesu di l'ughjettu isciutu currisponde à a carica di a corda di filu.U travagliu di overload hè strettamente pruibitu!

3. Verificate currettamente s'ellu a catena hè torciata, nudata, nudata, etc. Se i seguenti cundizioni si trovanu, aghjustate a catena prima prima di passà à u passu prossimu.

4. Truvate u centru di gravità appropritatu quandu u sling di a catena hè attaccatu à l'ughjettu pisanti isciutu, è assicuratevi chì ùn ci hè micca prublema cù u centru di gravità prima di elevà.

5. Prima di chjappà l'uggetti pisanti, verificate s'ellu ci hè una bona prutezzione trà a corda di sling è l'uggetti pisanti, per ùn dannà a superficia di l'uggetti pisanti durante l'elevazione.

6. Verificate s'ellu ci sò persone chì travaglianu è ostaculi in u campu di elevazione.U situ deve esse sbulicatu in u tempu, è l'ostaculi ponu esse eliminati prima di elevà.

7. Dopu chì l'ughjettu pisanti hè alzatu, nimu ùn deve passà sottu à l'ughjettu pisanti, o verificate a custruzzione à u fondu.

8. Rigging di elevazione di a catena hè strettamente pruibitu per esse usatu in u cisterna di galvanizazione in caldu è u cisterna di pickling.

 

Ispezione di rutina di rigging di elevazione

Sicondu i regulamenti, i slings di catene deve esse inspeccionati da i prufessiunali almenu un annu di distanza.Hè necessariu un minimu di trè ispezioni di crack.Sicondu l'applicazione di a catena è u rigging, u periodu d'ispezione pò esse scurciatu secondu a situazione attuale, soprattuttu in l'ambiente di alta frequenza d'usu, usu severu, corrosione è temperatura alta, cum'è l'ispezione una volta ogni trè mesi.

Durante l'usu, l'utilizatore duverà eseguisce ispezioni visuali periodiche per danni esposti, cumpresi quelli cuparti da macchie, è s'ellu ci hè dubbitu nantu à a cundizione di sicurità di una sling di catena, a parolla deve esse interrotta è dumandate à un prufessiunale per una ispezione completa.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2022