Ciò chì hè utile di Chain Pulley Block

https://www.jtlehoist.com/lifting-hoist-manual-hoist/https://www.jtlehoist.com/lifting-hoist-manual-hoist/https://www.jtlehoist.com/lifting-hoist-manual-hoist/

A nostra gamma di Chain Pulley Block hè scientificamente cuncepitu per ottene a massima capacità di produzzione cù un minimu sforzu umanu. Venendu cù un fattore di sicurezza elevatu, questi blocchi di pulley venenu ancu cù un rapportu di trasmissione ottimizatu chì permette un sustegnu di u funziunamentu megliu.

Un Chain Block hè un mecanismu utilizatu per elevà è calà carichi pesanti cù una catena.I blocchi di catena cuntenenu duie roti chì a catena hè avvolta intornu.Quandu a catena hè tirata, si stende intornu à e roti è cumencia à elevà l'articulu chì hè attaccatu à a corda o a catena per un ganciu.

 

À a capacità nominale, i pezzi portanti sò stressati solu à 25% di u so limitu

A catena di carica resistente à l'abrasione hè fatta da l'acciaio di lega trattatu termicamente per una forza alta è uniforme

U disignu di u ganciu d'acciaio di carbone forgiatu ùn si fratturarà sottu una carica eccessiva

U frenu meccanicu sicuru è affidabile si attiva istantaneamente, mantene a carica in modu sicuru

Disegnu compactu per a portabilità ligera

U ganciu superiore articulatu vi permette di centru bè a carica

Ingranaggi sigillati è frenu prutetti da danni da a polvera è l'acqua

La puleggia di carica aperta permette una facile ispezione è pulizia senza smantellare l'unità

I cuscinetti sigillati senza mantenimentu aumentanu l'affidabilità è riducenu l'attrazione necessaria per elevà carichi

I pezzi di carichi trattati termicamente sò induriti per una vita longa è senza prublemi

Custodia in acciaio d'impattu elevatu cù un pesu simile à l'aluminiu per via di u disignu compattu

L'ingranaggio a doppia riduzzione richiede una forza manuale minima per operare

Sistema di molla a doppia nottolina per una maggiore sicurezza è affidabilità

 

Un Chain Block (cunnisciutu ancu cum'è un parancu a catena manuale) hè un mecanismu utilizatu per elevà è calà carichi pesanti cù una catena.I blocchi di catena cuntenenu duie roti chì a catena hè avvolta intornu.Quandu a catena hè tirata, si stende intornu à e roti è cumencia à elevà l'articulu chì hè attaccatu à a corda o a catena per un ganciu.

cuncepitu ergonomicamente, fabbricatu cù cumpunenti di alta qualità è sò nantu à i migliori blocchi di pulley di catena in l'industria.Questi anu una capacità chì varieghja da 1 MT à 20 MT è sò custruiti per facilità a portabilità è a durabilità di i blocchi.

I Blocchi di Catena sò stati cuncepiti per a massima durabilità è sicurezza cù applicazioni industriali cuntinue per impieghi pesanti.Disponibile in altezze standard di elevazione di 3,6,9 è 12 metri, ci unità superiori ponu esse accoppiate vicinu à Push Pull è Carrelli Geared per un spaziu più riduttu.L'altezza di elevazione opzionale hè ancu dispunibule.


Tempu di Postu: Apr-14-2022