Cosa deve esse attentu à u funziunamentu di u parancu elettricu nantu à una gru portatile?

https://www.jtlehoist.com/lifting-hoist-electric-hoist/https://www.jtlehoist.com/lifting-hoist-electric-hoist/

Cum'è unu di l'accessori assai impurtanti nantu à a grua, l'elevatore elettricu hà assai cose per attentu à l'operazione.Li listeraghju unu à unu quì sottu:

1. Prima di usà u palazzu di corda di filu, verificate e parti meccaniche è elettriche di l'equipaggiu.I cordi di filu, ganci, limitatori, etc. deve esse in boni cundizioni.E parti elettriche ùn anu micca perdite è u dispusitivu di terra deve esse bonu.

2. U palazzu elettricu deve esse furnitu cù buffers, è i dui fini di a pista deve esse furnitu cù baffles.

3. Quandu si alza l'ughjettu pisanti per a prima volta à l'iniziu di l'operazione, deve fermà quandu hè alzatu à 100 mm da a terra, verificate a cundizione di frenu di u winch elettricu, è dopu principià l'operazione ufficiale dopu à cunfirmà chì hè in bona cundizione.Quandu u travagliu in l'aria aperta, un refuggiu di pioggia deve esse stallatu.

4. Hè strettamente pruibitu di sopracarcà l'elevatore motorizatu.Quandu l'elevazione, e mani ùn deve esse tenute trà a corda è l'ughjettu, è i scontri si deve esse evitati quandu l'ughjettu hè alzatu.

5. L'uggetti di elevazione deve esse bundled fermu.Quandu i winches di putenza sò ogetti pisanti, l'altezza di l'uggetti pisanti deve esse più di 1,5 m sopra a terra.Ùn impiccà oggetti pesanti in l'aria durante i pause di travagliu.

6. Se e cundizioni anormali cum'è l'odore è a temperatura alta si trovanu durante u funziunamentu di u palazzu elettricu, deve esse firmatu immediatamente per l'ispezione, è a culpa pò esse eliminata prima di cuntinuà à aduprà.


Tempu di post: May-09-2022