Chì duvemu attente quandu si usa una gru?

https://www.jtlehoist.com/lifting-crane

1.Pay attente à s'ellu tutte e parti di trasmissione nantu à a grua, cum'è pulleys, cuscinetti è cunnessioni di groove di pipa, facenu rumori anormali (sti pezzi anu da esse cumpletu regularmente cù oliu o oliu lubrificante per u funziunamentu), se truvate, duvete immediatamente. investigà ogni parte S'ellu hè normale, verificate s'ellu si pò aghjustà a distanza di l'arbulu.Se ci hè qualchì anormalità, corregge immediatamente o rimpiazzà e parti dannighjate, è dopu aduprà dopu a prova.

https://www.jtlehoist.com/lifting-crane

2. A corda di filu in a bobina di corda deve esse smeed cun grassu friquenti, è sempre attenti à se a corda di filu hà rottu filamenti, fili rotti è fluff.Sì cusì, deve esse rimpiazzatu immediatamente cù una nova corda di filu.

3. Quandu a grua chjuca muntata in u veiculu hè operatu, s'ellu si trova chì l'elevazione è a calata fallenu, u riduttore deve esse currettu in u tempu per assicurà chì l'anti-blocking hè puntuale, sicuru è affidabile.

https://www.jtlehoist.com/lifting-crane

4. Quandu cù una grua di custruzzione chjuca, u cambiamentu deve esse verificatu spessu.Cuntatti è pulizia puntuale di polvera è rimpiazzamentu di cumpunenti danni, fate attenzione à a sicurità di i sistemi elettrici per prevene scossa elettrica è fuga.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022