Induve deve esse piazzata a macchina di elevazione di finestra di vetru d'altitudine per l'internu per l'elevazione?

https://www.jtlehoist.com/lifting-crane/

Indoor high-altitudine finestra vetru appiccicatu machine hè quandu u bastimentu hè cupertu à un certu puntu è deve esse stallatu cù vetru.Ùn hè micca assai realisticu di trasfurmà un grande pezzu di vetru, cusì hè necessariu un strumentu speciale per elevà u grande vetru è alzà.

Ci hè un parancu apposta per elevà un grande vetru in l'arnesi, chì hè chjamatu macchina di elevazione di finestra.A basa di a macchina di elevazione di a finestra hà roti.Induve deve esse isciutu dopu esse trasportatu?

Quandu traspurtemu l'elevatore di a finestra à a cima di l'edifiziu, mette in una pusizioni adattata per impediscenu chì l'elevatore di finestra si stende.L'elevatore di finestra hà un boom assai longu cù una lunghezza di 1,98 metri.

Avemu solu bisognu di allargà u boom da 50 cm quandu l'utilizanu.Pò esse a manca è a diritta, abbassà a corda di filu d'acciaio di 120 metri, è riparà u grande vetru cù una sling.Dopu chì a corda di filu hè in fine, u ganciu hè custruitu cum'è una sling per l'elevazione.

Pudemu a macchina di elevazione di a finestra nantu à a riva di u balcone induve ùn ci hè micca stallatu una rete di guardrail, è poi l'operanu è l'elevamu.


Tempu di Postu: Apr-15-2022