Perchè i prughjetti di greening urbanu sò inseparabili da a participazione di materiale Lifting grues

Gru di sollevamento di materiale (3)Gru di sollevamentu di materiale (4)

I gru di camion sò usati in una larga gamma di applicazioni.I gru chjuchi è mediani ponu esse vistu in operazioni di elevazione chjuche è mediu.

U travagliu di manipolazione di a cumpagnia di muvimentu, a custruzzione di case, è a decoru multi-store di a cumunità tutti necessitanu a participazione di gru di scimmia.

A grua elettrica hè ancu implicata in u trasplante di l'arburi, fighjemu un ochju.

Cù u crescente numeru di vitture, l'emissioni di gasu di l'automobile di a cità sò ancu in crescita, a contaminazione di l'aria hè estremamente seria, è a salute di i residenti hè stata ancu affettata in una certa misura.

In questu sensu, i prughjetti di greening urbanu sò ancu diventati particularmente impurtanti.A pianta d'arburi hè una cità per purificà l'aria.Unu di i migliori modi, ma a piantazione di saplings hè un investimentu à longu andà, è hè stimatu chì duverà più di deci anni per riceve risultati, è a sete distante ùn pò micca esse calmata, perchè u greening urbanu hè più scelta di trasplante.

U trasplante hè di scaccià parechji arburi adulti in i zoni muntagnoli o boschi da e so radiche, è poi traspurtate à a cità per a ri-cultivazione per ottene u scopu di greening.U troncu di l'arburu principale serà bundle, è dopu guidatu da u mutore, l'arbulu tutale serà isciutu à u veiculu.

Per mezu di l'usu efficiente di a grua di bordu, un camionu di l'arbureti trasplantati hè statu trasportatu rapidamente à a so nova casa, chì serà ancu a nostra nova casa quandu u prughjettu di greening hè cumpletu.


Tempu di Post: 18-May-2022